یا حسین غریب(ع)

✿ پـنجـــــره ای رو بـــه خــــــدا ✿

عبادت از سر وحشت واسه عاشق عبادت نیست پرستش راه تسکینه ؛ پرستیدن تجارت نیست

یا حسین غریب(ع)

کاش میشد همه شب ها،شب عاشورا بود...

خدایا صدایت میکنم به امید بارانی که دل سیرابم را

"تشنه" کند...

صدای ساز زیبای اذان می آید...

میخواهم ساعت ها در آسمان تاریک دلم،"شب گردی" کنم

تا که تسکین دل پر سوزم و گدازم باشد...

عاشورا،روز ایثار است

روز اسارت...شهادت...

روز تشنگی و بی کسی...

روز غریبی که غریبانه دالان دل هر انسانی را فتح کرد...



نظرات شما عزیزان:

شیدا
ساعت10:25---30 آبان 1392
سلام



وب خیلییی قشنگی داری




مرسی که بهم سرزدی





اگه باتبادل لینک موافقی خبرم کن تابلینکمت


احسان
ساعت22:00---25 آبان 1392
اپم بیا

اطلسى
ساعت20:12---25 آبان 1392
سلللللللللللللام عسيسم

من خوبم تو هم بايد خوب باشى

هر وقت Up كردى بهت نظر ميدم جيگر!

راستى ديروز يه وب درست كردم,توش جك نوشتم و ...

حالا برو توش ميفهمى

باى عسسيسم به خونواده سلام برررررررسون


پاسخ:سلام گل من.چشم حتما سر میزنم.تو هم به خانواده گلت سلام برسون


مینو
ساعت22:27---24 آبان 1392
سلام...
من لینکیدمت...عزیزم وبت یییلییی اص بود یلی خوبه که یه وب در مورد خدا هم داشته باشم تو لینکام...


اطلس
ساعت18:17---24 آبان 1392
وااااااااااااااااو بهتر از اين نميشد

احسان
ساعت23:18---23 آبان 1392
عالی بود مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 23 آبان 1392برچسب:, ] [ 18:58 ] [ محیا ] [ ]